Het huisdossier is er voor de huiseigenaar. We zijn continu op zoek naar nieuwe partners die aansluiten bij onze filosofie. Samen met onze partners helpen wij woningbezitters in de oriëntatie-, koop-, woon- en verkoopfase:
Het huisdossier is een digitaal platform waarin huiseigenaren gestructureerd alle woningverbeteringen bijhouden. Als makelaar biedt je je klanten extra service door hen gratis toegang te geven tot het huisdossier. Hiermee plannen ze onderhoud beter in en verkopen ze hun woning voor een hogere prijs. Desgewenst voorzie je klanten van advies rond onderhoud en verbouwingen. Zo bouw je een relatie op en verkiezen ze jouw diensten boven die van een andere makelaar! Ook blijf je top of mind en prijzen je klanten je vaker aan bij familie en vrienden. Een makkelijke manier om nieuwe klanten te werven en je huidige klanten te behouden. Je betaalt hiervoor een klein bedrag aan opstartkosten en maandelijkse licentiekosten. Ben je lid van onze partner VBO, dan gelden extra aantrekkelijke tarieven en beschik je met één klik via Kolibri over het huisdossier.
Plan een demo inNeem contact opIn de verzadigde verzekeringsmarkt en hypotheekmarkt is het een uitdaging om het verschil te maken voor de klant. Een uitstekende service bieden, is inmiddels de standaard. Met het huisdossier kun je als verzekeraar of hypotheekverstrekker je klant verder helpen en waarde toevoegen aan je dienstverlening.
Als verzekeraar kun je klanten belonen voor goed en tijdig onderhoud, omdat de kans op schade daarmee afneemt. Het huisdossier toont aan welk onderhoud huiseigenaren op welk moment hebben uitgevoerd. Een complete onderhoudshistorie is voorhanden en ook het geplande onderhoud is inzichtelijk. Hieruit blijkt de intentie en moeite die een klant doet om goed voor zijn huis te zorgen.
Als hypotheekverstrekker blijf je ook na de hypotheekaanvraag en het afsluiten van de hypotheek relevant door extra service te bieden in de vorm van het huisdossier. Je maakt het je klanten mogelijk om onbezorgd te wonen en goed voor hun huis te zorgen. Het is tenslotte hun duurste bezit. Zo voeg je waarde toe en blijf je top of mind, waardoor je ook vaker aanbevolen wordt. Naast klantbinding stimuleer je als geldverstrekker de aanwas van nieuwe klanten.
Plan een demo inNeem contact opHuiseigenaren die het huisdossier gebruiken, hechten veel waarde aan de staat van hun woning. Zij plannen tijdig en regelmatig onderhoud in. Dit voeren ze zelf uit of laten dit doen door vakmensen. Voor elke klus een andere specialist, maar het is voor consumenten vaak lastig om een betrouwbaar klusbedrijf te vinden. In het huisdossier werken we enkel met betrouwbare vakmensen. Als je de kwaliteit van het door jou geleverde werk aan ons kunt aantonen, dan word je als klusbedrijf tegen een kleine bijdrage opgenomen in onze database. Zo kunnen huiseigenaren je gemakkelijk vinden en weten ze dat je betrouwbaar bent en goede kwaliteit levert. Een mooie manier om nieuwe klanten te werven en een relatie op te bouwen!
Plan een demo inNeem contact opAls taxateur ben je erbij gebaat om snel een kwalitatief taxatierapport op te leveren. Naast kennis over de lokale huizenmarkt is inzicht in de staat van de woning qua onderhoud essentieel. Het huisdossier biedt je dat inzicht. Als taxateur geef je je klanten extra service door hen gratis toegang te geven tot het huisdossier voor hun huidige of volgende woning. Hiermee plannen ze onderhoud beter in en heb jij een volledig overzicht van het onderhoud bij verkoop van de woning. Dit kan zowel eenmalig voor een taxatie, als langdurig met het huisdossier abonnement. Met deze service blijf je bovendien top of mind en dat is gunstig voor mond-tot-mond reclame. Een makkelijke manier om nieuwe klanten te werven en je huidige klanten te behouden. Je betaalt hiervoor een klein bedrag aan opstartkosten en maandelijkse licentiekosten. VBO-leden betalen extra aantrekkelijke tarieven en krijgen met één druk op de knop toegang tot het huisdossier via Kolibri.
Plan een demo inNeem contact opAls bouwadviseur help je huiseigenaren om de juiste keuzes te maken op het gebied van verbouwingen en verduurzamingen. Daarom is jouw inbreng in het huisdossier van belang voor huiseigenaren die niet zo goed weten hoe ze hun verbouwing moeten aanpakken of wat de kosten zijn. Jij geeft maximaal 15 minuten vrijblijvend advies. De klant bepaalt of hij hiermee voldoende informatie heeft, of dat hij verder met je wilt praten of een samenwerking met je aangaat. Zo werf je op een laagdrempelige manier nieuwe betalende klanten. Voor opname in het huisdossier betaal je een klein bedrag aan maandelijkse licentiekosten.
Plan een demo inNeem contact opBij een nieuwbouwhuis is het vanzelfsprekend dat je als bouwer de hoogste kwaliteit van bouwen en opleveren nastreeft. Ook in het kader van de Wet Kwaliteitsborging voor het bouwen, die wordt geïmplementeerd vanaf 1 juli 2022. Zodra je als bouwer de nieuwe woning oplevert aan de huiseigenaar, overhandig je het consumentendossier met bouwtechnische informatie over zijn huis en het gewenste onderhoud daaraan. Daarnaast kun je je klant het huisdossier kosteloos aanbieden. Het consumentendossier vormt direct de basis voor het huisdossier. De huiseigenaar zal zijn huis onderhouden volgens de gestelde onderhoudsrichtlijnen en dit bijhouden in het huisdossier. Bij bouwtechnische vragen kan hij je via het huisdossier eenvoudig benaderen voor advies. Hiervoor betaal je een kleine vergoeding. Zo blijf je top of mind en word je vaker aanbevolen door klanten.
Plan een demo inNeem contact op